پاورپوینت مدیریت مواجهه شغلی (نیدل استیک)


پاورپوینت  مدیریت مواجهه شغلی (نیدل استیک)

در این بسته یک پرزنت کامل در مورد مدیریت مواجهه شغلی (نیدل استیک) قرار داده شده است .

 

مقدمه:

اگر چه روش اوليه در پيشگيري از انتقال ايدز و هپاتيت به كاركنان پيشگيري از مواجهه با خون و مايعات بدن است اما همواره مواجهه هاي شغلي در مراكز درماني مشاهده مي شود . مراكز درماني بايد توانايي مديريت درست اين مواجهات را داشته باشند.

احتياطات استاندارد جهت پيشگيري از مواجهه شغلي HIV – HBV – HCV

.1دستها را به دفعات و به طور كامل قبل و بعد از مراقبت بيمار با آب و صابون بشوئيد. .2از وسايل حفاظت فردي مناسب با وضعيت مراقبت از بيمار استفاده نمائيد.(استفاده از دستكش – گان – چكمه – عينك محافظ و ماست براي مواردي كه خطر پاشيدن خون و ترشحات وجود دارد. .3در زمان هر گونه رگ گيري شامل شرياني يا وريدي بايد دستكش بپوشيد. .4همه كاركنان مراقبت بهداشتي بر عليه HBVواكسينه شوند و آزمايش پاسخ به واكسن HBVرا يك تا دو ماه بعد از تكميل دوره انجام دهند. .5در هنگام كار كردن با وسايل تيز و برنده به موارد ذيل توجه كنيد: vفراهم كردن فضاي امن با دسترسي راحت به ظرف مخصوص Safety Box vدور انداختن وسايل نوك تيز و برنده در Safety Box vعدم سرپوش گذاري مجدد سوزنها vاستفاده از وسايل ايمني


مبلغ واقعی 20,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1472

برچسب های مهم

کاربردی ترین اطلاعات و اخبار پیرامون رشته های پزشکی و پیراپزشکی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما