پاورپوینت بهداشت فردی بیمار در ICU


پاورپوینت بهداشت فردی بیمار در ICU

دراین بسته یک پاورپوینت بسیار کامل در مورد نحوه مراقبت از بیمار ICUمانندمراقبت از چشمها و زخم بستر و گوارش و سیستم ادراری و کتترهای متصل آورده شده است و آماده ارائه می باشد.

§در بیماران دارای لوله تراشه و لوله معده ؛ دهانشویه هر 4-6 ساعت باید انجام شود. § در بیماران با تنفس دهانی ، دهانشویه باید بطور مرتب انجام گیرد . §تغذیه در این بیماران معمولا از راه لوله معده و در مواردی از راه ژوژنوستومی انجام می گیرد . §رژیم غذایی در این بیماران بیشتر نرم ومایعات باشد . §بعد از هر گاواژ ، لوله معده باید با مقداری آب شسته شود . §حین تغذیه از راه لوله معده وتا 30 دقیقه بعد سر بیمار بالا باشد . §از راه لوله معده باید آهسته باشد ،زیرا تغذیه سریع سبب کرامپ و درد شکمی و گاهی اسهال می شود . §تغذیه مداوم وقطره ای بهتر از تغذیه متناوب از راه لوله میباشد . §اولسر پپتیک ناشی از استرس در این بیماران شایع است ، آنتی اسید به منظور پیشگیری و درمان گاواژ می شود. § §


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1482

کاربردی ترین اطلاعات و اخبار پیرامون رشته های پزشکی و پیراپزشکی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما